وبلاگ

همه چیز درمورد نمایشگاه فارمکس 2023

همه چیز درمورد نمایشگاه فارمکس 2023

حضور شرکت‌های داروسازی در نمایشگاه فارمکس یکی از بهترین ارتباطات تجاری در جهان امروز است. در طول نمایشگاه، تمامی ابزارهای ارتباط تجاری گرد هم آمده‌اند تا در سطحی بالاتر، معنای واقعی شبکه‌های اقتصادی را برای توسعه ارتباطات، بهبود روابط تجاری و رشد کسب‌وکار نمایان شود.

شرکت کارآمد طب، فعال در زمینه محصولات شیمیایی و آزمایشگاهی، با هدف تأمین نیازهای صنایع پزشکی، تحقیقاتی و آموزشی است. این شرکت به عنوان نماینده و توزیع‌کننده برندهای معتبری همچون کارلو آربا، لیوفیلکم و مرک در ایران فعالیت می‌کند. محصولات ارائه شده توسط این برندها، در زمینه‌های مختلفی از جمله تحقیقات بالینی، تشخیص بیماری‌ها، آزمایشات آزمایشگاهی و مصارف درمانی به کار می‌روند.

شرکت کارآمد طب قصد دارد در نمایشگاه فرامکس تهران حضور یابد. نمایشگاه فرامکس یکی از بزرگترین و معتبرترین رویدادهای صنعت پزشکی و داروسازی در ایران است. این نمایشگاه فرصتی است برای شرکت‌ها و توزیع‌کنندگان محصولات پزشکی و آزمایشگاهی برای معرفی و ارائه محصولات خود به صنعت و مشتریان محتمل.

حضور شرکت کارآمد طب در نمایشگاه فرامکس، فرصتی مناسب برای نمایش و ارائه محصولات متنوع و برتر برندهای کارلو آربا، لیوفیلکم و مرک به مخاطبان صنعت پزشکی، تحقیقاتی و آموزشی است. این شرکت می‌تواند در نمایشگاه با مشتریان جدید ارتباط برقرار کرده و نیازهای آنها را بررسی کند، همچنین ارتباطات خود را با مشتریان قبلی تقویت و توسعه دهد.

نمایشگاه فارمکس

نمایشگاه فارمکس یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای کسب‌وکار امروزی به‌حساب می‌آیند که باوجود روش‌های علمی و روش‌های بازاریابی و باوجود هزینه‌های بالای حضور در نمایشگاه، یکی از روش‌هایی است که همچنان موردتوجه شرکت‌های بزرگ دنیا برای شرکت در نمایشگاه است.

شرکت در نمایشگاه مانند آغاز دوره‌ای از سفرهای بازاریابی برای کشورهای شرکت‌کننده در نمایشگاه است، زیرا علاوه بر بازدیدکنندگان داخلی، سایر کشورها و گروه‌های کالا یا خدمات جانبی نیز دغدغه عرضه کالا رادارند.

نکات مهم در رابطه با مزایای شرکت در نمایشگاه فارمکس

  • بزرگ‌ترین مزیت نمایشگاه فارمکس حضور مشتریان بالقوه در هنگام بازدید از نمایشگاه است. زمانی که یک بازدیدکننده یک یا چند روز را در نمایشگاه سپری می‌کند، قطعاً خریدار جدی است که به‌قصد ایجاد رابطه تجاری وارد فضای نمایشگاه می‌شود.
  • یکی دیگر از مزایای حضور در نمایشگاه فارمکس، علاوه بر کسب مشتریان جدید و حفظ بازار با مشتریان قبلی، دریافت آخرین اخبار و اطلاعات محصولات مشابه از قبیل کیفیت، تنوع، قیمت و … ارائه‌شده توسط رقبا می‌باشد. به‌عبارت‌دیگر بهترین مکان برای تبادل دانش، اطلاعات و فناوری محسوب می‌شود.
  • در سایر روش‌های بازاریابی، کالاها بهروش‌های مختلف معرفی می‌شوند، درروش بازاریابی نمایشگاهی، شرکت‌ها و کالاها در مکانی متمرکز می‌شوند که مخاطب برای درک به نمایشگاه مراجعه کند.
  • حضور رقبای جدید در بازار شناسایی و رفتار رقبای قدیمی بررسی می‌شود.
  • سرعت و سطح پیشرفت فنی در نمایشگاه بسیار قابل‌مشاهده و قابل‌تحلیل است.
  • با توجه به شرکت بسیاری از تولیدکنندگان محصولات در نمایشگاه، امکان انتخاب خریدار آسان‌تر می‌شود و در این عرصه رقابتی، شرکتی که محصولاتش مزیت یا نوآوری بیشتری دارد، شرکتی موفق محسوب می‌شود.
  • تقویت ارتباطات تجاری

همه چیز درمورد نمایشگاه فارمکس 2023

این نمایشگاه به‌خوبی حقیقت ارتباطات تجاری را به تصویر می‌کشد. نمایش رسانه‌ای، تبلیغات، چیدمان مهندسی غرفه‌ها، شرایط رفاهی و کاری ایدئال و به‌طورکلی ایجاد محیطی منطبق با استانداردهای تجاری روز دنیا؛ آنچه کارشناسان با عبارت «ارتباطات تجاری» تکرار می‌کنند به معنای واقعی کلمه به بهترین شکل ممکن برای فعالان اقتصادی در نمایشگاه‌ها ظاهر می‌شود.

  • برند سازی

برند سازی بخش بزرگی از مفهوم موفقیت تجاری است، به‌ویژه در صنعتی که اعتماد و شهرت نقش مهمی ایفا می‌کند. حضور در نمایشگاه‌های تجاری ازجمله نمایشگاه فارمکس راهی عالی برای نشان دادن این موضوع به صنعت شما است که شرکت شما جدی، قابل‌اعتماد و به‌اندازه کافی بزرگ است که بتواند در نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌ها شرکت کند.

  • بازاریابی

بازاریابی B2B (Business to Business) یکی از سودآورترین روش‌های بازاریابی در دنیای تجارت است. اگرچه این موضوع برای کاربران و مصرف‌کنندگان عادی چندان شناخته‌شده نیست، اما امروزه اکثر معاملات تجاری در دنیا دقیقاً از طریق این نوع بازاریابی انجام می‌شود.

بازاریابی B2B یا تجارت به تجارت همان‌طور که از نام آن پیداست به تعاملات تجاری بین دو کسب‌وکار مختلف اشاره دارد. در این صورت کسب‌وکار کالا یا خدمات خود را به کسب‌وکار دیگری می‌فروشد یا درازای آن کالا یا خدمات دریافت می‌کند. یکی از مزیت‌های مهم تجارت B2B حجم زیاد مبادلات است و این‌یکی از مزیت‌های نمایشگاه‌های صنعتی B2B است. با شرکت در این نمایشگاه‌ها می‌توانید بانک اطلاعاتی کاملی از مشتریان خود تهیه کنید.

با توجه به اینکه مشتریان شما در این نمایشگاه‌ها نه‌تنها مصرف‌کننده محصول نهایی هستند، بلکه دارای تجارب تجاری و مصرف‌کننده محصولات و خدمات شما هستند. از طریق مذاکرات حضوری تجاری می‌توانید قراردادهای بلندمدت ببندید و خط تولید خود را برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید کسب‌وکار خود را ارتقا دهید و از ظرفیت تولید خود نهایت استفاده را ببرید.

 

همه چیز درمورد نمایشگاه فارمکس 2023

  • بازخورد مشتریان

مهم است که بتوانیم از بازخورد مشتریان برای افزایش کیفیت، تنوع و کمیت تولید استفاده کنیم یا به شرکای تجاری با مشتریان در زنجیره تأمین تبدیل شویم و سرمایه‌گذاری‌های هدفمند را انجام دهیم.

در نمایشگاه‌ تخصصی فارمکس امکان تبادل اطلاعات مستقیم با مشتریان وجود دارد و شما می‌توانید به‌صورت هدفمند در این نمایشگاه شرکت کنید و از فرصت مس برخورد مستقیم با مشتریان جدید و یا قدیمی برای برنامه‌ریزی فروش و اهداف شرکت خود استفاده کنید. به همین دلیل شرکت‌های صنعتی و تخصصی از این نمایشگاه بهره بیشتری خواهند برد.

هدف از برگزاری نمایشگاه صنعت داروسازی (فارمکس) در تهران، ایران

  • برگزاری نشست‌ها و جلسات نمایشگاه فارمکس
  • جلسات B2B را سازمان‌دهی کردن
  • برگزاری نشست‌های تخصصی در موضوعات مختلف تخصصی
  • مصاحبه اختصاصی
  • چاپ ویژه‌نامه و کتب خاص در مورد نمایشگاه و دستاوردهای آن
  • کشف موقعیت‌های سرمایه‌گذاری
  • جلسات تخصصی با مؤسسات مالی و آژانس‌های پشتیبانی
  • بازدید مسئولان مربوطه از غرفه‌ها
  • آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی را نشان دادن
  • ارائه راهکارهای حمایت از صنایع کوچک و متوسط

با توجه به توضیحات بالا شاید هنوز هم برای بعضی از مخاطبان سؤال پیش بیاید که چرا باید از این رویداد صنعتی بازدید کنیم؟

  1. اگر می‌خواهید داروهایی باکیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید
  2. اگر می‌خواهید منابع مواد اولیه دارویی را بدانید و بشناسید؛
  3. اگر می‌خواهید مواد شیمیایی آزمایشگاهی و دارویی بخرید،
  4. اگر می‌خواهید با آخرین تکنولوژی چاپ و بسته‌بندی دارو آشنا شوید;
  5. اگر به دنبال تجهیزات دارویی و بسته‌بندی دارویی هستید;
  6. اگر می‌خواهید مشتریان جدیدی جذب کنید و مکالمات تجاری را رهبری کنید،
  7. اگر به دنبال علوم و دانش‌های جدید و کاربردی از اساتید مجرب هستید;
  8. اگر نیازمند دانش فنی جدید و تخصصی در حوزه های مختلف داروسازی و یا بسته بندی داروها هستید
  9. اگر می‌خواهید برای تأمین منابع مالی خود با بانک‌ها ملاقات کنید.
  10. اگر می‌خواهید با دانشجویان مرتبط با صنعت دارو ملاقات کنید.

این نمایشگاه یک نمایشگاه صنعتی با حضور تمامی فعالان بخش دارویی ایران است. پایه‌های این نمایشگاه در صنعت گذاشته‌شده است و به همین دلیل شرکت‌های دارویی، تولیدکنندگان مواد اولیه، شرکت‌های چاپ و بسته‌بندی، شرکت‌های شیمیایی از جمله کارآمد طب، شرکت‌های تجهیزات آزمایشگاهی و آزمایشگاهی، شرکت‌های ماشین‌آلات و اتاق تمیز و تهویه مطبوع، شرکت‌های گمرکی درزمینهٔ صادرات و خدمات حمل‌ونقل فعالیت دارند به‌طورکلی برای شرکت‌هایی که مربوط به کارخانه‌های داروسازی هستند، چه مواد اولیه و چه محصولات نهایی، بهترین رویداد شرکت در فارمکس است.

همه چیز درمورد نمایشگاه فارمکس 2023

مهم‌ترین وجهی که «فارمکس» را از سایر نمایشگاه‌های داخلی و خارجی متمایز می‌کند دوره‌های آموزشی پیشرفته و مزایا و کلاس‌های مستر است. یکی دیگر از نکات قابل‌توجه نمایشگاه‌های «فارمکس» حضور کشورهای خارجی و امکان ارائه دستاوردهای دارویی به بازار جهانی است. نمایشگاه فارمکس یک رویداد جامع است. هرکسی که به دنبال رشد تجارت خود است باید به پیوستن به فارمکس فکر کند.

بازدیدکنندگان این نمایشگاه از ایران و سایر کشورهای جهان درزمینهٔ های مختلف دارویی فعالیت می‌کنند و بیشتر آن‌ها شرکت‌های دارویی هستند.

سایر بازدیدکنندگان نمایشگاه در بخش‌های زیر فعالیت می‌کنند:

  • شرکت‌های دارویی
  • مهندسی تحقیق و توسعه
  • بسته‌بندی
  • توسعه ابزار و تجهیزات
  • مدیریت فنی تجهیزات تدارکات
  • مدیریت بازاریابی
  • توسعه دارو
  • پزشکان و متخصصان بهداشت
  • مدیریت تولید و کیفیت
  • زنجیره تأمین
  • دانشگاهیان و محققین
  • مدیریت پروژه، مدیریت محصول
  • مسائل حقوقی و …

و درنهایت در دنیای امروز هر نمایشگاهی باهدف ارائه محصولات جدید دانش‌بنیان، نمایش توانمندی‌های صنایع و نمایش دیدگاه‌های نو در مدیریت صنعت برگزار می‌شود. کنار هم قرار دادن آن‌ها می‌تواند به توسعه صادرات و جستجوی بازارهای هدف منجر شود. بنابراین توسعه اقتصادی و تجاری در دنیای امروز بدون اندیشیدن به صنعت نمایشگاهی و برگزاری رویدادهای بین‌المللی مانند نمایشگاه فارمکس محقق نمی‌شود.

4 فکر در مورد “ همه چیز درمورد نمایشگاه فارمکس 2023

  1. سمیرا اردشیری گفت:

    نمایشگاه فارمکس 2023 کجا برگزار می‌شود؟

    1. نمایشگاه فارمکس (Pharmex) یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت دارویی و دستگاه‌های پزشکی در ایران است.
      این نمایشگاه در شهر تهران برگزار می‌شود.

  2. محمد نصیری گفت:

    آیا نمایشگاه فارمکس 2023 برای عموم باز است یا برای مخاطبان خاصی می‌باشد؟

    1. نمایشگاه فارمکس 2023 به طور عمومی برای عموم مردم و حضورکنندگان علاقه‌مند در صنعت دارویی و بهداشت و درمان، باز است. هر کسی که علاقه دارد و مرتبط با صنعت دارویی، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، بهداشت و درمان و صنایع مرتبط فعالیت دارد، می‌تواند به این نمایشگاه مراجعه کند و از فرصت‌های حضور در این رویداد برای ارتقاء تجارت و تعاملات صنعتی استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *