لیوفیلکم

قیمت و خرید اگ یولک تلوریت

قیمت و خرید اگ یولک تلوریت

اگ یولک تلوریت یک ماده افزودنی به محیط کشت بسیار پر کاربرد برای شناسایی و جداسازی میکروارگانیسم خاصی است که تواند با ضررهای سلامتی بسیاری همراه باشد.

اگ یولک تلوریت و خرید تضمینی آن

اگ یولک تلوریت یک ماده افزودنی  به محیط کشت جامد، انتخابی و پرکاربرد است. این ماده افزودنی در سال 1962 برای تشخیص و شمارش استافیلوکوک کواگولاز مثبت (Staphylococcus aureus) به وجود آمد. ماده افزودنی اگ یولک تلوریت شامل کازئین هیدرولیز پانکراس، عصاره گوشت، عصاره مخمر، کلرید لیتیوم، گلیسین، پیروات سدیم، تلوریت پتاسیم، آگار و امولسیون زرده تخم مرغ می باشد.

اساس عملکرد اگ یولک تلوریت، توانایی استافیلوکوکوس اورئوس در کاهش تلوریت و تولید لسیتیناز است. هر دوی این  ویژگی­ها یک کلنی دارای قابلیت خاص برای این گونه ایجاد می کند. بنابراین، اثربخشی زیادی در تشخیص این میکروارگانیسم ارائه می دهد. مستعمرات معمولی استافیلوکوکوس اورئوس سیاه یا خاکستری تیره هستند و خود را از بقیه میکروارگانیسم ها با حاشیه بی رنگ و هاله ای شفاف متمایز می­سازند.

این پاتوژن را می توان در نمونه های بالینی، آب، لوازم آرایشی و بهداشتی و غذاهای خام یا پخته یافت. تشخیص آسیب هایی که از این نوع میکروارگانیسم به وجود می­آیند مانند مسمومیت غذایی، سندرم پوست سوخته، سندرم شوک سمی، آبسه، مننژیت، سپتی سمی، اندوکاردیت و غیره بسیار مهم است.

شناسایی استافیلوکوکوس اورئوس توسط اگ یولک تلوریت

اگ یولک تلوریت بستری را فراهم می‌کند که یک هاله شفاف در اطراف کلنی استافیلوکوکوس اورئوس مشاهده شود که نشان می‌دهد لسیتین هیدرولیز شده است. از این نظر، ظاهر روی این آگار از کلنی های سیاه براق یا خاکستری تیره با هاله ای روشن در اطراف آنها متمایز می شود.

برخی از سویه های این نوع باکتری لیپاز مثبت و برخی دیگر منفی هستند. در این حالت، اگر استافیلوکوکوس اورئوس لیپاز مثبت باشد، یک ناحیه مات در اطراف کلنی سیاه یا خاکستری تیره و سپس یک هاله روشن به دلیل اثر لسیتیناز مشاهده می شود. کلنی هایی از باکتری های غیر از استافیلوکوکوس اورئوس که می توانند در این محیط رشد کنند، کلنی های بی رنگ یا قهوه ای، بدون هاله ای در اطراف آن ایجاد می کنند. کلنی های سیاه غیر معمول با یا بدون حاشیه بی رنگ اما بدون هاله واضح نیز ممکن است در اگ یولک تلوریت مشاهده شود؛ اما این کلنی ها نباید استافیلوکوکوس اورئوس در نظر گرفته شوند.

قیمت و خرید اگ یولک تلوریت

اگ یولک تلوریت پتاسیم برای تشخیص و شناسایی میکروارگانیسم ها

برخی از باکتری‌ها آنزیم‌های لسیتیناز تولید می‌کنند که کمپلکس‌های لیپوپروتئین را در زرده تخم‌مرغ تقسیم کرده و در محیط‌های حاوی زرده تخم‌مرغ کدر می­شوند. نواحی وسیع مادی در اطراف کلنی­ها فعالیت لسیتیناز را نشان می دهد.

تلوریت پتاسیم طیف وسیعی از میکروارگانیسم ها را مهار می کند. در حالی که استافیلوکوکوس اورئوس قادر است تلوریت پتاسیم را به تلوریم فلزی تبدیل و منجر به ایجاد کلنی های سیاه شود. مهار ارگانیسم های غیر استافیلوکوکی، از جمله بسیاری از باکتری های گرم منفی و گرم مثبت توسط تلوریت پتاسیم به دست می آید.

افزودن اگ یولک تلوریت به محیط های غذایی

اگ یولک تلوریت یک امولسیون تثبیت شده از زرده تخم مرغ برای استفاده میکروبیولوژیکی است که به طور مستقیم به محیط های غذایی برای شناسایی سویه های استافیلوکوک های کواگولاز مثبت با فعالیت لسیتیناز آنها اضافه می­شود. تلوریت پتاسیم دارای فعالیت انتخابی است و امکان رشد استافیلوکوک را به عنوان کلونی سیاه فراهم می­کند. زرده تخم مرغ امکان تشخیص فعالیت لسیتیناز میکروبی و کاهش تلوریت را برای پژوهشگر به وجود می­آورد.

قیمت اگ یولک تلوریت و عوامل موثر بر آن

قیمت اگ یولک تلوریت تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله برند شرکت تولید کننده آن است. در این مورد خریداران به دنبال یافتن محصولاتی هستند که تحت بهترین و معتبرترین برندها باشند. این برندها محصولات خود را در گریدهای مختلف عرضه می کنند. در بازار خرید و فروش مواد شیمیایی گرید یک ماده میزان خلوص آن را نشان می دهد. این گریدها نوع کاربری آن ماده را تعیین می کنند.

به عنوان مثال مواد دارای گرید فنی یا تکنیکال بیشتر در صنایع به کار می روند. در حالی که گریدهای آنالیتیکال و بالاتر بیشتر اختصاص به فعالیت های پژوهشی دارند. فرآیند خالص سازی در مورد تولید هر ماده شیمیایی یک فرآیند هزینه بر محسوب می شود. از این رو محصولات آزمایشگاهی و مواد شیمیایی دارای گرید بالا با هزینه بیشتری به فروش می رسند.

علاوه بر برند و گرید یک ماده شیمیایی، نوسانات ارز در مورد مواد شیمیایی وارداتی، هزینه های حمل و نقل و نگهداری و … نیز بر قیمت مواد شیمیایی موثر هستند. برای خرید محصول به قیمت مناسب بهتر است ابتدا اطلاعات لازم را در مورد این عوامل بدست آورید. همچنین اگر اطلاعات لازم را ندارید می توانید از طریق مشورت با یک فرد مطلع اقدام به خرید کنید.

با توجه به نوساناتی که بازار عرضه مواد شیمیایی را تحت تاثیر قرار می­دهند بهتر است قیمت هر محصول را پیش از خرید استعلام کنید. جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش خرید خود می توانید به خدمات تضمینی مجموعه ما در شرکت کارآمد طب اطمینان نمایید.

"*" indicates required fields

کارشناسان کادر پشتیبانی ما علاوه بر ثبت سفارشات خرید و ارائه قیمت روز انواع مواد شیمیایی در مورد پاسخ به سوالات شما پیش از خرید نیز به ارائه خدمات تخصصی می پردازند. برای این منظور هم می توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید و هم می توانید سفارشات خود را به صورت تلفنی به ثبت برسانید. خرید از راه دور کار شما را آسان و در زمان و هزینه هایتان صرفه جویی می کند.

کارآمد طب

یکی از برندهای شناخته شده در بازار خرید و فروش محیط کشت های آزمایشگاهی

لیوفیلکم، یکی از بهترین و معتبرترین برندها در بازار عرضه محیط های کشت مورد مصرف در علوم زیر شاخه زیست شناسی است. محققان علم میکروبیولوژی، بیوتکنولوژی، زیست شناسی گیاهی و جانوری با این برند و کیفیت بالای محصولات آن آشنا هستند. خریداران اگ یولک تلوریت تحت این برند می توانند برای خرید محصول به صورت اورجینال از خدمات مجموعه ما استفاده کنند.

همچنین ما در شرکت کارآمد طب انواع مواد شیمیایی وارداتی را به صورت مستقیم از شرکت تولید کننده خریداری می کنیم. این موضوع سبب می شود که محصول با قیمت مناسبی به دست خریدار برسد. چرا که در این حالت دست واسطه های بازار از معامله کوتاه شده و شما برای خرید محصول مجبور به تامین منافع اقتصادی افراد و هزینه های دیگری جز هزینه اصل محصول نیستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *